יום שלישי, 9 ביוני 2015

הרכישה הראשונה שלי מהאתר החדש של קליניק ועוד הפתעות !

במסגרת פעילות שלי עם קליניק נשלח אלי קופון לניצול באתר החדש ( והמהמם ) של קליניק.
ובכן, קליניק כאמור השיקו אתר חדש לקניות אונליין לטובת קהל הלקוחות שאוהב, רגיל או רוצה להתנסות עם רכישות ברשת. משמח מאוד שהמודעות לרכישות ברשת תופסת תאוצה וקמים עוד ועוד אתרים ישראלים או מוצרים שנמכרים בארץ שמאפשרים לרכוש אונליין. 

כיאה למותג שמאופיין בלוק נקי ורענן גם האתר מעוצר באותו סגנון לבן ומאוד נקי וברור. מעבר לכך שהאתר כולו בעברית, הוא מאוד ידידותי למשתמש ונטול סיבוכים אפשריים ( חוץ מבחירת גוונים כמו שקרה לי – רציתי את כולם! ) בכל שלב ניתן לראות את נתוני ההזמנה ולעשות שינויים אם רוצים.
אני בחרתי להזמין 2 ליפסטיקים מסדרה חדשה
Clinique Pop Lip Colour and Primer ואפרט עליהם כשיגיעו.

אפרופו יגיעו, האתר מציע משלוח חינם ( לא בטוחה לכמה זמן זה תקף ) + 2 דוגמיות חינם בכל רכישה! מבחינתי זו הזמנה של ממש להתרשם מהאתר ולהתחדש במוצרים של המותג. מצרפת קישור לאתר :


קניה מהנה! עדכנו אותי מה הזמנתן! כבר מתכננת את ההזמנה הבאה שלי משם (:
צפו עידכון בימים הקרובים כשאקבל את החבילה (:
שלכן, MISS BEAUTYLISHAS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה