יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

קולקציית סתיו חורף 2012-13 מהדורת LIPS

     


אז נכון שהחורף בישראל הוא לא הכי חורפי, גם נכון שהוא עוד מעז לאחר בחודש לפחות אבל תכלס, אין על החורף בכל מה שקשור באיפור.
שלא תבינו לא נכון אני חולת איפורים בהירים וזוהרים של קיץ, אבל יש משהו באיפור הסתווי - חורפי שמושך אותי יותר. העומק שיש בצבעים, הרבה פעמים מרגיש לי כמשהו מיסטורי ומעניין הרבה יותר מסתם אדום. דובדבני עמוק של חורף תופס את מקומו של הוורוד הקייצי וצלליות מעושנות עמוקות מעיפות הצידה את המראה השזוף הבקושי מאופר וזה פשוט שובה אותי.

טוב אחרי הקדמה חפרנית על האהבה שלי לאיפורי חורף אני אספר לכם שאני מתחילה סדרה קצרה של פוסטים בנושא, כמה מפתיע, איפור לתקופת החורף.

הראשון בסדרה יהיה על הליפסטיקים שאני אישית הכי אוהבת לתקופה הזו של השנה. על זה נדבר מיד.
הפוסטים הבאים יהיו על איפורי עיניים מעושנים, שיטות עישון ושילובי צבעים, על טיפוח העור ומראה סקין בריא עם מגוון סוגי מייקאפים לפי סוג העור, סמקים חורפיים מהממים ואינשאללה פוסט אקססוריז.

אוקי,
אם בליפסטיקים עסקינן, החורף מטבעו מתאפיין בשפתים עמוקות יותר, מודגשות יותר, מלאות בצבע עמוק וחושני ולרב בגווני אדום דובדבני או סגול עמוק.

פישפשתי במגרת השפתיים שלי ומצאתי כמה אופציות מעולות לחורף הקרב (?) ובא.
הגוון הראשון הוא איך לא - האדום.
בחורף האדום על השפתיים מקבל פופ מיוחד גם הוא אותו אדום ששמנו לפני חודשיים בחופשה באילת. אדום מאט או גלוסי מתאים במיוחד לתקופה המדוברת.



                                  אלה האדומים המושלמים בעיניי.


מימין לשמאל:
deeply adored ,love goddes  של מאק מקולקציית מרלין מונרו' pin up של סליק, eden rouge של מאק  מקולקציית סטייל סיקר של מאק.

בורדו. בורדו הוא אולי הצבע המסורתי לחורף, הוא נראה טוב לדעתי על כל אחת. הצבע שהוא בין אדום לחום הופך להרבה יותר לביש בעיני נשים רבות יותר מאדום.
המובחרים שלי הם:


016 של רבלון, scan-deucious של מאק מקולקציית קוק שופ מאק שכבר לא ניתן להשיג, וport של סליק.

כתום. שחושבים על שפתיים כתומות חושבים על כתום בוהק וזוהר, משהו שמתאים יותר לקיץ. אבל החורף הזה הכתום ילווה אותנו במעט פיקנטיות ועומק מאשר בוהק.
לפי הפוסטים האחרונים של איפור היום, בטח שמתם לב שאני אוהבת מאוד את הצבע.



ימין: סליק 155, fashion nomad של מאק מקולקציית סטייל סיקר.

למי שעוד לא שמה לב, אני בן אדם מאוד צבעוני וחי. צבעים בלי חיות כמו אפור לא באים בחשבון. עד לפני שנה בערך חום זה צבע שלא סבלתי בכל מה שקשור באיפור ולא רק. לא הבנתי מה הקטע של אמא שלי לשים אודם חום. ולא רק באודם.. מה הקשר של צלליות חומות לכל דבר?! הצבע הזה איך אומרים באיזור מגוריי,  בא לי מקולקל.
לאט לאט בדרך לא ברורה התחלתי לחבב את הצבע בתור צבע נייטרלי. נחשפתי למוצרים שונים וסגנונות שונים שקצת "פיצחו" את המיטוס שחום זה מכוער כמו פלטת הנייקד ופיינטפוטים נייטרלים. עכשיו יש לי באוסף לא מעט מוצרי איפור חומים, של מותגים שונים ובשנה שעברה אפילו קניתי אודם חום( !! )
אמנם לבשתי אותו פעם או פעמיים אבל אני לא מתחרטת לרגע שקניתי אותו וממליצה עליו בחום. חח חום (:



                                                       B12 rum raisin brown של קרליין,

טוב זה לא סוד שסגול זה הצבע שלי. ואין כל ספק שבעולם שסגול על כל גווניו הוא הצבע הכי יפה בעולם נכון? יופי. אני שמחה שיש בנינו הסכמה.
אז בעצם אין ממש על מה להתעכב רק להראות לכן את 2 הבחירות שלי לסגול לעונה הקרירה.


רבל של מאק ו86 של ניוואה, צבע זהה לכן לא הסווצ'תי את שתיהם. מה גם שאת ניוואה כבר לא ניתן להשיג עד כמה שאני יודעת.



 מימין, prince noir  של מאק שמצולם עם קרליין למעלה, rebel של מאק איך לא הצבע המושלם אווווווור!!!! וmedia גם של מאק שעומד לצאת מהליין אז חוצו לחטוף.

הצבע האחרון שבחרתי להראות לכן הוא בשונה מכל מה שראינו עד כה לא צבעוני בכלל, לא אדום ולא סגול. הוא הצבע הנייטרלי. חום בהיר נקרא לו, הניוד.
הניוד הוא הצבע שתמיד טוב שיהיה בתיק, מתאים לכמעט כל לוק, לכל אחת, ולא מסובך מידי.
אני די אוהבת ניודים על השפתיים כשיש עיניים מעושנות ולחיים עם עוצמה כדי לרכך ולעדן את הטוטאל לוק וגם כדי לא להיראות ליצנית מידי. ( שבהרבה מהמקרים אין לי בעיה להיראות ליצנית, אבל זאת רק אני ).
שני המוצרים שבחרתי להראות היום :




מימין, 81 של ניוואה, myth של מאק, הניוד המושלם בעיניי.

לגבי הגימור לדעתי האיפיון של החורף בשפתיים הוא מאט, שכן גלוסים נותנים מראה יותר קייצי, אבל שוב, זה עיניין של טעם ושפתיים עם צבע עמוק בהחלט יכולות להיראות מעולה עם גלוס על הליפסטיק. העיקר הוא שהשפתיים יהיו רוויות בצבע חי ודומיננטי, את שאר חלקי הפנים לא חייב לקשקש יותר מידי אבל גם זה בגדר הממלצה.(:

אז כמו ששמתם לב, הצבעים ביותר כהים שולטים החורף, לא במפתיע. צבעים כהים משתלבים טוב יותר עם הלוק המעושן שגם הוא מככב בעונה הקרה.
כמובן שהכל עניין של טעם אישי ולא חובה ללבוש את הצבעים הכהים והערפדיים יותר למי שלא רגילה או לא אוהבת, אבל זה בהחלט אחלה טוויסט ובעיניי כל כך מחמיא.

מקווה שנהנתן,
אשמח לתגובות, שאלות, ודברים טובים.
נתראה בפוסט הבא,

שלכן miss beautylishes.



8 תגובות:

  1. איזה שפתונים בצבעים כיפיים... אני ממש אוהבת. יש לי את האדום של סליק (הזכרת לי שלא השתמשתי בו מלא זמן!) ורבל של מאק הוא אחד החביבים עליי :)
    אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (:
      כיף לשמוע את זה ממך
      יאללה להוציא את האדום של סליק מהארון(:

      מחק
  2. ממש אהבתי! הסגולים מרגשים. את ההתמכרות שלי לאדום אי אפשר לתמצת בכלל למילים, עשית לי חשק לכתוב עליהם גם :) אחלה של פוסט!

    השבמחק
  3. פוסט נהדר :)
    אני גם מאוד אוהבת שפתונים ואהבתי את כל מה שסקרת כאן. בורדו כהה לעונת החורף הוא מדהים בעיניי אם כי לצערי קצת פחות מחמיא לי..
    מה זה הסגול ההורס הזה מהתמונה הראשונה...?
    תודה על ההמלצה לשפתון ניוד, אני צריכה אחד מושלם כזה לאוסף, בהחלט ייבדק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני לא בדיוק יודעת מה זה הסגול המדהים בתמונה אבל אבדוק גם אבדוק ואקנה בנוסף(:
      לגבי הניודים, כן זה בהחלט ליפסטיק חובה בלי קשר לעונה, יש לך במאק אחלה מבחר של ניודים בגיומורים שונים שווה לבדוק.
      גם במותגים אחרים בטח יש אבל אני פחות מכירה.. אם אני אמצא אחד שווה אני איידע בהחלט(:

      מחק
  4. אני מאוד אוהבת את השפתיים הכהות על אחרות, אבל תמיד חוששת למרוח גוון כהה עליי.
    יש לי את רבל והוא מעלף!

    השבמחק
  5. רבל זה סיפור הצלחה מסחרר אין ספק..
    לגבי החששות שלך.. אין ספק שללבוש שפתון כהה זה עניין של אופי אבל זה כזה יפה ושיא השיק ככה ששווה להעיז. אגב כהים יש בכל גוון פשוט תחפשי לך את הכהה שלך אם זה אדום חום בורדו וורוד כתום שזיף.. לא חסר(:

    השבמחק